Persoane interesate

duminică, 15 ianuarie 2012

Rezumatul


                                                            Bitter-sweet Feeling


       Se zice ca cu TIMPUL ranile sufletului se inchid,ca vei trece mai departe.Vei fi o noua persoana,noi aventuri,si poate de ce nu o noua iubire.Stiti cum se spune:,,Viata e prea scurta,pentru a fi traita cu regrete".Ca om,toate vin si se duc.De fapt nasterea,e primul pas catre moarte.Totul pe lumea asta e trecator,si oamenii sunt doar niste amintiri lasate in memoria celorlalti.Sunt ca niste umbre.Isi hranesc viata unii altora prin intamplari.Si asa se ajunge la ziua in care tragem linie.Toata averea nu mai conteaza.Conteaza numai sa fi cu sufletul impacat,in fata CELUI ce iti va indica locul unde stim ca reprezinta Viata de Apoi.Pentru unii mai buna,pentru altii mai putin.
         Dar ce se intampla cu CEL ce are toata aceasta putere.Cu CEL ce poate sa te trimita la o viata mai buna sau nu.EL nu e om.EL reprezinta aproape insusi timpul...Pentru el amintirile nu se vor risipi niciodata.EL e un DEMON.
         Si iata-l acum singur,incercand sa se lupte cu amintirile singurei sale iubire.Dar ea e moarta...Si EL nu poate conduce LUMEA DE JOS,singur.Are nevoie de o sotie.Dar Destinul se joaca cu el.Sotia trebuie sa fie din CLANUL INGERILOR.A mai incercat sa-si caute o alta sotie,dar toate au sfarsit ca prima...MOARTE,de un personaj misterios.Lupta e crancena.Timpul se scurge.Daca nu va reusi,va trebui sa cedeze locul altei rude.
          Dar mai exista o speranta...ultima fata,ultima incercare.Numai ca e mai complicat de atat.EA nu a mai luat contact cu supranaturalul,desi si EA face parte din Clanul Ingerilor.Plus ca ea nu e ca toate rudele ei asa POLITICOASA si INOFENSIVA.E poate chiar oposul.Se pare ca EL va trebui sa recurga la extreme.Si ce se intampla cand mai iese la iveala si partea lui DEMONICA?Sa nu mai putem la socoteala ca e cautata de personajul misterios,EA e o incapatanata desavarsita si ca mai trebuie sa treaca si unele teste pentru a deveni REGINA LUMII SUBTERANE,asta bine inteles daca va supravietui.Rezultatul o poveste INCALCITA!

26 de comentarii:

  1. Deci chiar imi place rezumatul. Suna foarte interesant. Astept sa pui primul capitol:x.
    Oricum sunt sigura ca va iesii ceva frumos.
    Desi la inceput mi s-a parut complicat ( asa sunt eu ) acum chiar l-am inteles si m-ai facut curioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte dragut...apropo cred k abia astepti sa vezi urmatoarea mea carte twilight:)dar nu stiu daca o voi termina:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Sooo! Rezumatul chiar suna interesant, la inceput ma gandeam "Doamne, religie, pe bune?!" dar apoi pam pam! El e DEMON!
    O, da, mie-mi place, si astept primul capitol. Doar o rugaminte am. Crezi ca poti face ceva cu scrisul? :d ;;) E prea imbarligat pentru ochii mei obositi :D :p :*
    Bafta in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place rezumatul si ideea e foarte interesanta!Astept primul capitol!
    :*:*
    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ! Am hotarat sa iti vizitez blogul ( asa cum m-ai rugat )
    Ce sa spun ? Imi place la nebunie ! Povestea e super interesanta , si , daca ai reusi sa o scrii cum trebuie , sunt convinsa ca va avea un real succes !
    Abia astept primul capitol . Acum chiar m-ai facut interesata de asta , asa ca ..... grebeste-te !

    Kisses :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh ! Am uitat un ultim lucru !
    Adooooooor personajele pe care le-ai ales ! ( mai ales actorul < e super dragut > ) :D

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc muuuult....chiar nu ma asteptam...primul capitol de gata dar m-ai am sa-l corectez putin:d
    si eu sper sa iasa ceva bun:):):)
    o sa pun poze pe parcursul capitolelor,dar nu vor fi cu aceleasi personaje...am cautat secventa din diferite filme pentru a se potrivi cu o anumita scena din capitol.
    sper sa nu dezamagesc si abia astept sfaturile voastre:X
    p.s:capitolul va veni foarte curand,dar mai intai mai am si scoala pe cap:))

    RăspundețiȘtergere
  8. draguut si interesant :x:X:x:->
    anca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersii mooolllltttttttt:X:X:X
      Spor la scoala in continuare!!!:D

      Ștergere
  9. Foarte incalcita povestea :)):))
    Deci pot sa spun cu mana pe inima ca pe mine m-ai cucerit.Sunt mare amatoare de ficuri de acest gen asa ca...sunt fan deja :)):))
    Felicitari!!! Abia astept sa scri si sa ne uimesti :)

    RăspundețiȘtergere
  10. p.s am uitat (ca de obicei,asa sunt eu) =))
    Imi plac personajele...mai ales baiatul :X...cred ca m-am indragostit...:X:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci...m-a prin in merjele lui acest rezumat!Pur si simplu stiu ca voi iubii acest fic!:xSi personajele...ahhh...:x
    Esti geniala fata!

    Love you:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  12. Crina, nu pot sa cred ca asta e primul tau fic. Rezumatul e pur si simplu mortal, si abia astept primul capitol. E ca una din cartile pe care o iei in man si nu o mai poti lasa. Excelent.
    xoxo, Alexya

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gata cu atatea complimente ca mi se urca la cap:))
      mersii mult:x:X:X:X
      sper sa iti plk shi continuarea:d

      Ștergere
  13. ai o imaginatie grozava .
    a inceput sa ma intereseze povestea ta cititnd rezumatul :) ;) :x ::*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. wowww!! De-abia astept sa-l citesc,uite acum ma duc la capitolul 1.E incredibil!!ce ma bucur ca am dat peste blogul tau:x
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  15. ideea pare interesanta, chiar daca nu este originala, ai ambalat-o bine, cu un stil rafinat si bine definit

    RăspundețiȘtergere
  16. Super ideea <3. Imi place, deci o sa trec la primul capitol :).
    Hugs!~AndaAnduta

    RăspundețiȘtergere
  17. Ti-am zis ca voi veni intr-o zi, si iata-ma! Imi pare rau doar de context:)) Apropo, cum voi avea o noapte lunga, poate intri si tu pe mess:*.
    Rezumatul, ca si prima oara cand l-am citit, m-a facut, din nou, curioasa asupra sentimentelor lui, a incercarilor prin care va trece ea si, mai ales, asupra caracterului ei. Stii ca-mi place ca personajele feminine sa aiba personalitate! :))

    RăspundețiȘtergere