Persoane interesate

miercuri, 29 februarie 2012

Capitolul 6(IanPov)


                                             Capitolul 6
                                          (      IanPov     )

         Stateam pe un fotoliu vechi, comod si moale din fata semineului si in ochii mei, negrii ca smoala, se oglindea flacara, care devora lemnele. Lumina lui, tinea intunericul din camera mare a castelului. De ce sa tina focul departe de mine, intunericul pe cand sunt chiar eu un fiu al întunericului? Rad in sinea mea. Ridic paharul de vin si îmi vad chipul. Nu mi se dadea mai mult de 18-19 de ani,dar eu insami eram la fel de vechi ca timpul.El nu era o unitatea de masura pentru mine.Cum ar putea fi???Sa masor eternitatea mea???Este doar o metafora a vietii.Dar ce reprezinta viata pentru mine?Eu reprezint unitatea de masura a timpului,a vietii.
          O inteleg de ce a ales sa traiasca printre muritori.Sa poata simti ce e acel concept numit viata.Sa traiasca si sa se simta libera.Fiecare secunda poate sa fie si ultima...sa astepte MOARTEA.Ce ironic!!!Cand eu insusi sunt MOARTEA.Daca ar muri in acest moment as putea sa-i aleg taramul unde ar trebui sa mearga???As putea?
           NU!Nu pot sa fac asa ceva.Am nevoie de ea si trebuie sa ma folosesc si de cele ma josnice metode daca voi ajunge sa fiu nevoit.Nu e vorba numai de ea.Nu e vorba numai de mine si nici de noi amandoi.E vorba de intreaga omenire.
Trebuie sa o aduc aici cu mine.Sa-mi fie alaturi si sa devina REGINA acestei lumi.Si eu trebuie sa fiu acela care sa-i fure visul,sa-i ceara sa devina din nou nemuritoare.
           Allexis...e ceva la ea care ma fascineaza.N-am mai vazut pe cine cu un asemenea caracter.Si acest lucru ma intriga.Pe deoparte ea ca persoana,pe de alta parte faptul ca inca ma gandesc la ea.E prima fata la care ma gandesc de cand a murit Katherine...
           Un scartait lung a strapuns linistea care predomina in camera.Desi stateam cu spatele stiam cine este.Cum as putea sa nu-mi dau seama?!?Desi era un demon,verisoara mea draga parea un balon roz de fericire si optimism.Desi eram verisori,eu o consideram sora mea.Si stiam ca si ea ma iubeste...
           -Si cum se simte viitoarea mea cumnatica???mi se adresa ea pe un ton jovial in timp ce se aseza pe unul din fotolii.
           -Bine,am raspuns incrutandu-ma si amitindu-mi vizita mea de la spital.Ma enerveaza asa de mult uneori...e proasta si desteapta in acelas timp.Desi are nevoie de sangele meu pentru a se vindeca continua sa refuze.Dar totusi asa slabita cum e isi forteaza destul norocul cu mine.Dar si-a dat seama ca am nevoie de ajutorul ei si acum profita de acest lucru...dar n-am mai putut continua ca am fost intrerupt de rasul ei care parca zguduia incaperea sau doar pe mine ma zgaria pe creieri.
           -Se pare ca ti-ai gasit nasul...zise ambitandu-se sa nu mai rada.Deci v-ati sarutat...tonul ei era conspirator.
           I-am aruncat o privire gen,,Cred ca glumesti" si m-am intors cu spatele la ea.Mi-am imaginat buzele ei...aveau o tenta rozalie si asa carnoase cum par;am observat ca atunci cand e stanjenita buzele ei tremura asemenea unor petale fragile in bataia vantului.Presupun ca gura ei e la fel de delicioasa precum miroase.Sangele acela fierbinte care circula neincetat si care miroase a iasomie,crin si levantica.Doar amitindu-mi si imi lasa gura apa.I-as atinge usor buza de jos cu degetul mare,as trasa o linie fina,iar privirea mea ar fi concentrata asupra ei.Ochii aceia care te duc pe culmi nestiute.Sunt atat de limpezi incat parca vezi prin ei.I-as putea citi emotia din acel moment,sfiala cu care ar incerca sa-si ascunda.Sunt atat de limpezi dar pastreaza atatea taine si mistere.Cred ca acest lucru ma atrage la ea.Faptul ca e misterioasa,dificila,temperamentala.I-as atinge suav barbia fortand-o sa ma priveasca si m-as apleca deasupra ei.Mi-as pierde mintile si m-as arunca asupra unui leu infometat asupra buzelor ei ca sa le devorez...


             -Hei,Romeo...nu mai visa cu ochii deschisi!!!rase Aria de mine.
             -Nu visam la nimeni,i-am raspuns destul de iritat.
             -Desigur,si eu sunt Maica Tereza!nici macar nu incerca sa-si mascheze batjocora.
          M-am limitat doar sa ma uit urat la ea.Pana la urma avea dreptate.Ma simteam jenat.Cum am putut sa ma gandesc la asa ceva?Singura si unica mea iubire a fost,este si va fi Katherin.
           Ca o furtuna,Chriss intra in camera.Parul lui era ravasit ca si cand ar fi alergat.Ochii lui maronii pareau impaienjeniti de griji,nervozitate si frica.
            -Sti s-a inventat ciocanitul,ii spuse Aria iritata.
           El a ignorat-o si s-a concentrat asupra mea.Parca cauta ceva.Dupa cateva secunde,rasufla parca usurat.
           -Unde ai fost pana acum?ma intreba incercand sa-si traga suflu.
           -Aici.De ce?S-a intamplat ceva?deja ma ingrijora.Imi ascundea ceva si sper sa nu aiba legatura cu ce cred eu.
           -Nimic...imi evita privirea.
           S-a intors spre Aria si am vazut ca a intrebat-o ceva.Ea s-a uitat o secunda la mine,apoi a dat din cap in nestire.El i-a intins un biletel.Deja situatia devenea enervanta.Mai eram si eu incapere.Deodata privirea Ariei se schimba.Era socata si ingrijorata.Se uita intrebator la Chriss iar acesta doar ridica din umeri.Aceasta se mai uita o data la mine,dar privirea ei era plina de frica.A inghitit in sec apoi amandoi s-au ridicat si au dat sa iasa din camera.
           -Voi doi unde credeti ca plecati???am intrebat nervos.
           -Pai vezi,am...incepusera sa se balbaie.
           Astia doi imi ascundeau ceva.Si ceva grav,dupa cum se vedea.Lor le era frica ca am sa ma enervez,dar nu vad ca deja sunt nervos?Intr-o secunda eram in fata Ariei,smulgandu-i biletul din mana.A dat sa protesteze dar printr-o privire am redus-o la tacere.Am deschis hartia si imediat am recunoscut scrisul.Era al LUI.Am ramas pur si simplu mut cand am vazut ce continea hartia.Cum e posibil?S-a dus din nou dupa ea?Si a mai si sarutat-o???Eu decat imi imaginez acest lucru si el deja a trecut la fapte!Trupul imi tremura de nervi.Simteam cum clocoteste si din secunda in secunda va exploda.Trebuie sa o aduc cat mai repede aici...trebuie sa fie alaturi de mine...


presupun ca acest capitol nu e acel ceva la care v-ati asteptat...stiu se putea si mai bine...voi incerca ca urmatorul capitol sa fie mai bun:D:D:D sa speram ca urmatorul capitol va fi cand Ian trece la fapte;p
           

19 comentarii:

  1. Super capitol!Minunat!Ador acest fic!Astept continuarea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu pot sa intru pe blogul tau danielamistik ?:((
      Vroiam sa vad daca ai postat :(

      Ștergere
  2. Se putea si mai bine?:-o
    In cazul asta cred ca am ramas cu gura cascata degeaba:))
    Deci scri genial:x:X:X
    Ai un stil atat de fain in a scrie si povestea asta e absolut.... geniala:x:x
    Imi place mult cum povestesti si ideea .... ce pot sa mai zic? Ma lasa fara cuvinte:X:x
    Daca ai posta mai bine ar fi perfect:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dac ai posta mai des :d
      Imi pare rau greseala mea, am zis bine in loc de des:d
      Sper ca nu te-ai suparat. :o3

      Ștergere
  3. mie imi place tot ce scrii tu...:X
    si da...felul de a te exprima este diferit...ai tu ceva special acolo si cand scrii sti sa tii lumea in suspans...
    eu abia astept sa treaca Ian la fapte...pfff..:X...la cat este el de impulsiv imi si imaginez cum va fi primul lor sarut...
    sper sa postezi repede urmatorul capitol ca sunt curioasa rau...:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Pf...cum sa nu fie bun? E perfect ca si celelalte. Da...poate putin mai scurt, insa continutul este magnific.
    Deci...astept cu nerabdare sa postezi capitolul 7.

    RăspundețiȘtergere
  5. cam scurt dar e fain ca ne-ai bagat in mintea lui..
    ce dorinte mai are si el:)):X
    astept cu nerabdare urmatorul capitol;;)

    RăspundețiȘtergere
  6. SUPERB!!!Ador cum scrii!
    Multa bafta in continuare

    Love you:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant. Ma gandeam ca ne lasi asa, fara sa ne spui ce era pe biletel :)). Astept continuarea >:D<!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragutz!Abia astept ca Ian sa treaca la "fapte"!A fost un capitol bun nu inteleg de spui ca nu e pe masura asteptarilor.Vroiam sa te intreb ceva.Katherin o sa mai apara?:*

    RăspundețiȘtergere
  9. nu pot sa dezvalui nimic...dar vreti ca katherin sa apara???totusi ma bucur ca v-a placut...

    RăspundețiȘtergere
  10. Deci wow!! Ador felul in care ai descris fiecare trasatura si fiecare imagine(sau imaginatie :)) ).
    E un capitol minunat si mi s-a parut extrem de interesant.Ian ce sa mai zic...pare din ce in ce mai dragut :X :)) Cat despre EL deja il urasc! Stiu scurt si la obiect,dar asa este.Deci cum a indraznit(caci iarasi imi amintesc),revenind...cum a indraznit sa o sarute!? Cum?! Deci il urasc mai mult decat oricand si mai mult decat pe oricine(exceptie un coleg de scoala,nimeni nu poate dobora recordul ala,pentru el simt 1000% ura!!!)
    Nu imi place cand ii ascund ceva lui Ian...dar daca fac acest lucru inseamna ca nu vreau sa il vad nervos. Nu,nu! :))
    Ma bucur ca Ian incepe sa iubesca si pe altcineva in afara de Katherine.
    Cat despre ea...daca este sa iti raspund la intrebarea din comentariul anterior...sa apara ?sa nu apara? Off,ar fi si mai palpitant daca ar intra si ea in peisaj.Desi nu stiu la cate palpitatii mai rezista inima mea,deoarece ficul asa ma aduce cu fiecare capitol mai aproape de cardiologie :))
    In incheiere...Minunat capitol,superb!!! Felicitari :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar trebui sa ma bucur ca te aduce aproape de cardiologie,sau sa ma ingrijorez???:)):))
      ma bucur mult ca ti-a placut si ca ai pierdut atata timp scriind un asfel de comm:D
      cat despre katherine...poate va aparea;dar de ce acum???sa mai vedem mai intai cum decurg lucrurile intre Ian si Allexis
      mai avem si pe demonul ala prin peisaj...plus ca inca nici n-a convins-o sa-l ajute...katherine inca nu si-ar gasi locul acum;dar cine stie?pe parcurs poate invie din morti din cauza geloziei:))

      Ștergere
  11. Mai luuung si vreau sa-l vad pe Ian trecand la actiune :)) :X

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu sunt de aceeasi parere,imi doresc ca Ian sa actioneze. Imi place ca ne tii in suspans. Te poop :)

    RăspundețiȘtergere
  13. vrem next...vrem next...:D...
    haiii...posteaza-l odataaaaa.....plsss...:x...

    RăspundețiȘtergere
  14. Tu mai vrut, iar acum platesti pretul suprem exprimat in plictiseala de a-mi citi comentariile:)). Ma bbucur sa vad ca ai pus si un Ian pov. Ah, sper sa fie o lupta intre cei doi! :x. Iar Lexy sa nu mai fie atat de fraiera si incapatanata! Uite cine vorbea :d 8-|.
    Buuun, deci imi place! :X

    RăspundețiȘtergere