Persoane interesate

joi, 16 februarie 2012

Leapsa

Leapsa

Multumesc mult Nyx!!!Poate sa o ia cine doreste.

5 lucruri/persoane care te scot din sarite:
-persoanele bagaciose
-cei care ma judeca fara motiv
-cei ce trag cu urechea
-profa de engleza(iubeam in generala aceasta materie,insa acum...)
-perioadele cand temperaturile sunt foarte scazute

5 lucruri/persoane care te calmeaza cand esti nervos/suparat:
-cititul (carti de dragoste,SF,aventura)
-scrisul(nu lectii)
-prietena mea cea mai buna
-sa dansez si sa cant(desi n-am voce)
-marea

5 motive pentru care iti place iarna:
-zapada
-bataia cu zapada
-ingerii de zapada
-craciunul si anul nou
-vacanta de iarna

5 motive pentru care vrei, totusi, sa vina vara:
-vacanta mult asteptata
-faptul ca e foarte cald
-merg la mare
-fara teme
-pot sa fac ce vreau fara sa ma gandesc ca maine as avea scoala

5 lucruri pe care le-ai invatat de la prietenii tai:
-nu tot ce zboara se mananca
-suntem ceea ce iubim
-invata din greselile tale si ale celorlalti
-speranta ultima moare
-nu te poti baza pe oricine

2 comentarii:

  1. O leapsa tare draguta!:) Si imi plac raspunsurile tale;)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Placii :* !! Am dat acum, din intamplare, de blogul tau.. dar continui sa imi mai arunc ochii pe aici....Cu siguranta ai sa ma mai vezi ;)

    RăspundețiȘtergere