Persoane interesate

marți, 10 aprilie 2012

Leapsa pentru toata lumea:X



Am gasit aceasta leapsa la Rose(blogul "Addicted to books").Mie una mi se pare foarte interesanta...O sa va dati seama si dupa raspunsurile mele luuuuuuuuuuuuungi;si acum intrebarile:
1. Când citiţi, pentru a marca locul unde aţi rămas cu lectura, folosiţi semne de carte sau îndoiţi paginile?
Ce intrebare idioata...cum sa indoi pagina?!?E o crima:))Acum serios...folosesc vrun semn de carte,o hartiuta,orice...daca nu am nimic la indemana,notez in telefon numarul paginii la care am ramas.Nu as face niciodata asa ceva!!!
Asta imi aduce aminte de o tamplare din clasa a opta(adk acum un an).Isi cumparase o prietena unul din volumele "Jurnalele Vampirilor" si o adusese la scoala.Cum eram noi nebune,citeam si in ore pe ascuns si in pauze nu mai dadeai de noi:))Si ce s-a gandit unul din colegi...sa ne enerveze putin si sa ne ia cartea.Dupa o partida buna de alergaturi si amenintari(mai ales din partea mea desi nu era cartea mea:)) ) nu stiu cum s-a intamplat,dar acel coleg a scapat pixul pe una din foi,mazgalind pagina.Nu va mai povestesc cum am reactionat si cum l-am facut cu ou si cu otet,si ce palme a mai primit.O saptamana nu s-a apropiat de mine colegul:))
Nici l-a mine acasa,lumea nu are voie sa se atinga de cartile din bibloteca mea:))
2. Aţi primit în ultimul timp o carte drept cadou şi dacă “da” care a fost aceasta?
Am primit de Craciun.In clasa am facut ca un mic joc,tragand biletele trebuiau fetele sa le baietilor un cadou si invers.Ei bine eu am primit "Cele noua vieti ale lui Chloe King".Si cu ocazia asta ii multumesc din nou pentru cadoul minunat.
3. Citiţi în baie?
Depinde de situatie...nu prea,dar daca in acel moment am nevoie urgenta si mai sunt si in mijlocul actiunii,da chiar citesc chiar si in baie.Ai mei s-au obisnuit cu nebunia mea,asa ca nu mai am probleme...cand ma duc la bibloteca si iau o carte,citesc cate putin citesc si pe strada.Se mai uita lumea ciudat la mine,dar de' nu pot renunta la pasiunea mea. 
4. V-aţi gândit vreodată să scrieţi o carte şi dacă “da” care ar fi fost aceasta?
Adevarul este ca Da,m-am gandit.Incepusem sa scriu intr-un caiet...ajunsesem la 90 de pagini de caiet studentesc si nici macar nu incepuse bine actiunea:)) cred ca aveam nevoie de ceva caiete pana terminam eu de scris:)) dar m-am oprit.poate o data o sa ma reapuc...dar mai am de invatat pana atunci asa ca ma perfectionez prin ficuri.Mai vedem dupa aceea...nu ar fi un vis prea urat sa am un BESTSELLER...trebuie sa ma gandesc la un nume cu care sa ma semnez:)) okey deja aberez...
5. Care este cartea preferată?
Nu as putea alege una...am carti pe preferate pe categorii:cartile de Jules Verne care mi-au deschis apetitul cand eram mica pentru citit..cartile acelea de aventura care ma faceau sa visez cu ochii deschisi;Twilight-care m-a facut acum sa devorez orice carte fantasy...si mi-a aratat lumea minunata a vampirilor(sunt preferatii mei alaturi de demoni si zei) si sa nu uitam bineinteles de ACADEMIA VAMPIRILOR-o carte careia nu ii pot gasi un adjectiv potrivit.Cam toate cartile fantasy pe care le-am citit si nu numai ar fi cartile mele preferate,pentru ca fiecare in parte are acea unicitate si acel strop de intriga dar care impreuna formeaza o lume asa perfecta.
6. Vă place să recitiţi unele cărţi şi care ar fi acestea?
DAAAAAAA,de o mie de ori da...acum sa va spun un secret...stiu ca o sa ma considerati nebuna...acum intrecut pe toata lumea in nebunie in aceasta categorie si nu cred ca este nimeni care sa fii facut asa ceva.Dar cand a aparut Twilight am citit fiecare volum,sau mai bine zis recitit de 15 ori.Ati crezut ca am exagerat???Poftim nebunie curata...acum cand o carte imi place poate o mai recitesc cel mult o data.De cele mai multe ori citesc  numai la pasajele preferate.
7. Ce părere aţi avea de o întâlnire cu autorii cărţilor pe care le apreciaţi şi ce le-aţi spune?
M-ai intai cred ca fac ochii cat cepele si raman stana de piatra uitandu-ma si intrebandu-ma daca nu visez.Adica ce autor si-ar da intalnire tocmai cu mine.Dar daca totusi s-ar intampla...poi in primul rand cred ca as uita toata engleza pe care o stiu...poate prin semne sa mai vorbesc cu ea/el :))Vai ce situatie jenanta.Dupa ce mi-as mai reveni ar incepe rafala de intrebari...Cum?Unde?De ce?Cine?Ce?Saraca/saracul cred ca va fugi mancand pamantul:))
8. Vă place să vorbiţi despre ceea ce citiţi şi cu cine?
Cand incep nu ma mai opresc....as putea sa o tin asa toata ziua si toata noaptea...fac asemanari intre carti,deosebiri.I-as putea face profei de romana si caracterizare de personaj...dar ce zic eu...argumentare.Ce pacat ca nu se da la bac vrun subiect din acesta.Imi dau aia din start 10.
Problema e ca nu prea am cu cine vorbi.Majoritatea te cred c-am nebun daca citesti.Am cateva prietene care citesc dar nu asa ca mine.Eu pot devora o carte si intr-o zi,daca as avea timp...asa ca ele se rezuma doar sa ma asculte si sa de-a frumos din cap,aprobandu-ma cika...cine stie la ce sau mai bine zis la cine viseaza ele:))=))
Dar de curand am convins-o si pe mama sa incerce aceste carti.Bineinteles ca nu a tinut-o mult,dar a citit Academia Vampirilor,Vampirii Sudului,Jurnalele Vampirilor(4 volume si cu cele ale lui STEFAN) si Fortele Raului Absolut..daca stau sa ma gandesc a citit ceva:)) Aolo,dak ar auzi mama ca o barfesc pe net cred ca m-ar omori:)) Dar in orice caz pot vorbi putin cu mama despre aceste carti.
Dar partea interesanta e ca ma cert cu mama asupra lui Dimitri.I-am spus ca s-ar putea face un film dupa aceasta serie si mama a zis ca ea si-l imagineaza pe Dimitri blond.Cum????Dimitri blond???El e brunet toata ziua si toata noaptea...mama o tine pe a ei ca cika daka e rus trebuie sa fie blond,eu o tin pe a mea,iar tata ne face nebune pe amandoua cand incepem sa avem o discutie in contradictoriu cu aceasta la masa.
Deja am aberat prea mult:))
asta e ce cred ca aud ceilalti din jurul meu cand incep sa turui ca o nebuna:))

9. Care sunt motivele care vă determină să alegeţi o carte pe care să o citiţi?
Titlul trebuie de obicei sa ma atraga...apoi mai este si descrierea cartii...coperta...iar acum  ma ghidez foarte mult de sfaturile date pe bloguri...
10. Care credeţi că este o lectură “obligatorie”, o carte pe care cineva trebuie să o citească?
Lectura obligatorie?!?!?!Poi....desi e ciudat nu o sa dau numele unei carti fantasy(sunt preferatele mele)...o sa zic simplu "CIRESARII"-cred ca toata lumea ar trebui s-o citeasca...multa aventura,suspans,romantism,intriga...de toate...eu zic ca merita citita(citite ca sunt 5 volume)
11. Care este locul preferat pentru lectură?
Patul;) dar citesc cam pe unde apuc...

12. Când citiţi ascultaţi muzică sau lecturaţi în linişte?
De obicei prefer linistea...nu vreau sa fiu deranjata...trebuie sa ma bucur de fiecare rand citit in parte:X
13. Vi s-a întâmplat să citiţi cărţi în format electronic?
Da...multe;desi nu este la fel de frumos.Nu pot cumpara atatea carti(desi mi-am promis la casa mea o sa imi fac o camera special amenajata-o bibloteca plina cu toate cartile preferate).Sunt mai ales si multe carti care la noi apar mai greu si asa ca mi-am creat o mica(mai bine zis mare) bibloteca virtuala:X stiu ca nu e prea bine,dar nu ma pot opri din citit.
14. Citiţi numai cărţi cumpărate sau şi pe cele care sunt împrumutate?
Imprumut multe si de la bibiloteca,dar imi place foarte mult sa le am in bibloteca mea.Sa le vad acolo,ma face sa ma simt foarte mandra de mine...si cand ma simt mai trista,iau o carte si o deschid la pasajul favorit,astfel facandu-ma sa ma simt mai bine.:)



Aceasta leapsa poate sa o ia orice...totusi mai jos am sa trec cateva bloguri...dar cum am mai zis ORICUI ii place....
Words are not enough
Life in words

☠♥♫♥ FAN- FIC TWILIGHT☠♥♫♥

aici sunt CATEVA din blogurile mele preferate:D

6 comentarii:

  1. Mă simt vinovată că n-am dat de blogul tău mai devreme! Îmi place mult. Chiar trebuie să trec mai des pe aici :)
    Îmi plac răspunsurile şi, atâta timp cât ai inspiraţie, n-ai de ce să te limitezi la o frază. Scrie cât vrei, pentru că ai un stil plăcut. Thumbs up! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi de leapsa!am si completat-o:)
    daca vrei sa vezi:http://jurnaluluneifetemoarte.blogspot.com/2012/04/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce raspunsuri dragute ai dat! Imi plac mult si imaginele alese:). Ce sa mai zic, geniala postarea!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. draguta lepsa dar ia uite ce am gasit pe net frumos sau urat decideti voi intrati pe blogg
    nu cred sa regrete cineva dupa

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa o iau si eu, pentru ca trateaza subiectul meu rpeferat din ultima vreme :x
    Desi ai dat niste raspunsuri kilometriceee imi place ce ai raspuns :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragute raspunsurile tale, imi plac :)

    P.S. Te invit la un concurs pe blogul meu:http://inabookshelf.wordpress.com/2012/04/11/concurs-de-primavara/

    Sper sa participi :)

    RăspundețiȘtergere