Persoane interesate

duminică, 19 august 2012

Campanie de publicare "Pretty in Black" de Rae Hachton



Blogul "Booktown Lover" promoveaza seria "Pretty in Black"...am citit pe Goodreads multe pareri pozitive si chiar cred ca ar trebui sa apara si la noi.


Coperta nu ofera prea multe detalii in legatura cu subiectul cartii,dar eu zic ca e destul de interesanta si intriganta,iar culorile mi se par o alegere potrivita,nefiind folosite culori tari.

Recenzia:
[Ellie Piper]
Ea a vrut sa moara. El s-a ridicat din mormant. El a fost trimis sa o ucida. Ea a fost antrenata sa ii omoare pe cei ca el. Dar soarta a avut alte planuri. El a cautat-o timp de 119 ani. Si nu este nici o cale sa o lase acum. Morti sau vii, soarta lor e stabilita.
[Marcus Marble]
Cat de departe esti dispus sa mergi pentru a fi cu cea pe care o iubesti? Ai muri pentru ea? Ai ucide pentru ea? Ce s-ar intampla daca ea ar fi singurul motiv pentru care mai esti in viata? Ce ar fi daca motivul pentru care te-ai intors din moarte ar fi sa fii impreuna cu ea? Ce ar fi daca datoria ta era s-o ucizi, dar te indragostesti de ea si acum esti vanat chiar de ai tai?


~Paperback, 312 pages
Published October 26th 2011 by Teen Pulse
Edition language: English ~

O recenzie detalita care contine si parerea lui Alex gasiti aici.


De asemenea pe blogul "Booktown Lover" gasiti citate extrase.Nu am tradus,deoarece mie mi se par geniale asa in limba engleza!Mai multe gasiti aici.
"“You Just scared me half to death," I said.

"You should be thrilled you're halfway there.” 
― Rae HachtonPretty In Black"

Some things are pretty,some things are black.love is both .

Tot in cadrul campaniei veti gasi un interviu grozav.Il puteti citi aici.Veti afla cum i-a venit autoarei ideea de a scrie aceasta serie,iar in opinia mea mi se pare inedit.
"Lucrurile mari încep mici.Totul în această lume este creat pentru prima dată de un gandapoi de un prim pas micurmat de o serie de pasi mai mici, şi în finalaţi creat ceva."
"Iubesc Romania !(..).Intotdeauna a existat un lucru care sa ma faca sa iubesc Romania...."

Trebuie sa citit tot interviul ca sa va dati seama in ce context au fost folosite frazele de mai sus,dar chiar ati auzit(sau mai bine zis citit) bine.Suntem si noi o data iubiti,si priviti cu interes,lucru ce nu prea se mai intampla in zilele noastre.

GuestPost:Autoarea a fost super dragutza si a vorbit intr-o seara cu fanii romani,prin intermediul blogului "Booktown Lover".Puteti citi conversatiile si sa aflati o gramada de lucruri despre scriitoare,deoarece a raspuns cu sinceritate la toate intrebarile,astfel noi cititorii afland o multime de lucruri noi.Puteti citi si voi aici.

Am citit primul capitol.L-am devorat atat de repede incat nici nu mi-am dat seama cand l-am terminat.Sincer e cam scurt dar va puteti face o idee in legatura cu cartea.Il gasiti aici.


Campania de promovare contine:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu