Persoane interesate

miercuri, 15 august 2012

Leapsa muzicala:X

Aceasta leapsa am primit-o de la Stephany si Dany...multumesc ca v-ati gandit si la mine;;)

1.Care este melodia ta preferata?
 Nu am o melodie preferata.Mai nou am inceput sa ascult melodii mai vechi...nu stiu...uneori ma cam plictiseste noua noastra industie muzicala.Cinci versuri si acelea repetate de 100 de ori.Totusi am sa postez acum o melodie care imi place dar cel mai mult imi place videoclipul...ma face sa zambesc de fiecare data.(nu sunt obsedata de Damon)



2.Cu ce melodie te-ai trezit azi,sau care a fost prima care ai auzit-o?
E cam mult zis m-am trezit...dupa ce am dormit in aceasta noapte cam o ora si jumatate,m-am gandit sa dau drumul la televizor...si ca sa vezi s-a deschis pe un post de muzica(cred ca la 7 dimineata vecinii au fost fericiti sa auda muzica data tare:)) ).
Se difuza Vunk-Scapa-ma de ea.








3.Ce piesa asculti cind esti trist/trista?
Ascult o multime de melodii.Am sa las cateva dintre ele...

Ador si melodia si filmul...
Actrita este superba:X





4.Care este cintecul care te caracterizeaza cel mai bine?
Sunt prea complicata ca sa fi inventat cineva o melodie sa ma caracterizeze.

Poate doar pentru versuri..."am invatat sa lupt"



5.Care este melodia care o detesti?
Manele-scurt si la obiect...(ca daka sunt la o petrecere si se pune doua-trei melodii,ascult,dar nu o sa ma vezi cautand pe youtube pentru a ma delecta cu acele "minunate acorduri")





6.Ce melodie se asociaza cu primul tau sarut?
Nu-mi dati in cap dar inca nu am avut parte de acest moment...dar am totusi o melodie:X




7.Cu ce piesa ai asocia dragostea,in viziunea ta?
Mmmm..grea intrebare...stiu atatea melodii si totusi acum nu prea mi le amintesc...(blestemata fii singura ora dormita:)) )
Dupa cum vedeti nu iau originalul melodiei...plus ca aici imi place vocea lui Vlad.
Stiu o sa spuneti ca sunt obsedata de LALA BAND(ceea ce nu e adevarat...dar cum am mai spus..nu ascult intotdeauna originalul)



8.Arata-mi melodia cu care s-ar asocia viata ta peste zece ani.
Sincer nu prea stiu...eu ma vad calatorind muuuuult...sa speram ca si o sa mi se indeplineasca visul.Tocmai de aceea am ales aceasta melodie...

Spune clar"Around the World"





9.Stii vreo melodie in care sa cinte despre numele tau sau ceva de genul acesta?
Nu stiu si nici nu vreau...sa-mi aud numele cantat prin melodii...Yach!(Crina..bla,bla,bla..Crina..BLA,BLA,BLA...)






10.Care este melodia ta preferata de care nu te saturi niciodata?
Nu as putea numi una singura...o ascult,ma satur de ea...apoi dupa o vreme iar o ascult...





11.Cu ce melodie ai asocia unul din visele tale?


12.Care este melodia care iti ridica mereu moralul?


Sincer nu stiu de ce,mereu dansez pe ea:))
Si pe asta ma ia nebunia

13.Ce melodie o socoti ca fiind cea mai erotica din toate care le-ai ascultat pina acum?
Poate ca stiu mai multe dar acum decat astea imi vin in minte...






14.Cu ce melodie ai asocia idealul tau masculin/feminin?
Nu cred ca am o melodie...doar daca este vreo melodie cu Daemon din "Obsidian";;)Dar stai..am gasit o melodie cu el:d
Dar la modul serios...
Veti zice ca am inebunit...dar nu...e inalt,brunet cu ochii negrii...nu il vreau zorro...aici eu m-am gandit la aceea persoana care are aceea nota misterioasa,care mereu te intriga,nu te plictisesti niciodata..dar ca "zorro" ar insemna ca este si foarte curajos...galant,incapatanat,si totusi cu o inima mare(sa nu uitam ca "zorro" ajuta oamenii saraci)


15.Prin ce melodie m-ai caracteriza pe mine?
Nu prea va cunosc(Stephany&Dany)...
Luptati pentru ce va place...Nu va schimbati!Diferit nu inseamna ciudat!



16.Da aceasta leapsa la cel putin zece persoane si anuntale punind un comentariu pe blogul lor :*
Cine o doreste poate sa o completeze...o sa incerc totusi sa anunt cateva bloguri...

6 comentarii:

  1. Mulțumesc frumos pentru leapșă. O să o completez curând. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place! :) Frumoase melodiile alese.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci pentru leapsa! Am comletat-o pe blogul personal, nu pe cel de creatie. Daca vrei sa vezi, uite-aici:
    http://gandurileunuivisator.wordpress.com/2012/08/16/leapsa-muzicala-de-la-lostindr3ams/

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi mult de tot, scumpoo :* O s-o completez cât pot de repede :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi pentru leapsa , am sa o completez .

    RăspundețiȘtergere
  6. Am completat leapşa http://petaledelotus.blogspot.ro/2012/08/leapsa-muzicala.html

    RăspundețiȘtergere