Persoane interesate

joi, 9 august 2012

                     Vreau sa imi gasesc propriul stil!!!!
Probabil va asteptati ca acum sa postez un nou capitol...din pacate nu este asa!Am cateva probleme cu povestea in general.Dupa ce am recitit tot ce am scris pana acum mi-am dat seama ca am niste probleme serioase.
In primul rand dialogul este cam sec...asta este cea mai mare problema!Trebuie sa vin cu replici mult mai intense...si mult mai important replici inteligente.Sa aiba putin inteles nu numai in capul meu.Din cate se pare cu amuzamentul stam in pom.Deci in concluzie nu stam bine deloc la acest capitol.
In al doilea rand trebuie sa incerc sa nu mai grabesc lucrurile...naratiunea trebuie sa fie mai fluida,sa vina de la sine.Eu saream de multe ori de la o idee la alta.
Pe de alta parte,cred ca personajele mele sunt destul de imprevizibile.Trebuie sa le creez aceea spontaneitate,sa lucrez mai mult la nivel psihologic.

La teorie ma pricep,dar cand trebuie sa insiruiesc gandurile pe foaie(in word),ma cam blochez.Stiu ca inca aspir la multe lucruri de vreme ce este cam prima mea poveste...dar eu sunt asa mai perfectionista!Cred ca aveti multe asteptari de la aceasta poveste,insa eu vreau mai mult sa incerc sa ma perfectionez.Nu stiu cate schimbari veti vedea in viitoarele capitole...dar eu o sa incerc totusi sa schimb cate ceva.Cel mai probabil voi inceca sa termin urmatorul capitol si apoi voi face o mica pauza.Inca nu stiu sigur...Dar eu va rog de acum sa imi spuneti in comentariu orice lucru marunt nu va placut:prea multe greseli de tastare,exprimare gresita,anumite replici.Accept sugestii!Orice mic ajutor ar fi bine venit!

O sa incerc in curand sa scriu si un one-shoot!Inca nu am o tema anume...dar o sa incerc totusi...zic ca este o oportunitate buna de a schimba ceva.Daca aveti vreo idee de one-shoot,ori cat de mica este nu ezitati sa imi spuneti!

De asemenea chiar daca voi face aceea pauza,nu inseamna ca voi lasa blogul "in paragina".Voi incerca sa fac postari mai multe,in care sa abordez diferite subiecte.De obicei am probleme cu punerea in ordine a gandurilor.Ar fi un mod bun de a incerca ceva nou.Astfel poate voi scapa de timiditate(desi cu voi nu ma simt asa:d)!

Eu sper ca totusi ma veti ajuta!!!;;)

6 comentarii:

  1. Fiecare dintre noi trecem prin momente de acest gen!Nu te descuraja şi treci mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, ai fost alaturi de mine si oricat de rar postam, veneai cu un gand bun si o analiza a capitoleleor pe care le postam. acum e momentul ca eu sa fiu alaturi de tine. Voi relua toate capitolele "la mana" si iti voi zice parerea mea. See you soon!l

    RăspundețiȘtergere
  3. toti avem momente,cind stam la indoiala daca facem bine ce facem,eu cred ca nu trebuie sa te grabesti,fa o pauza daca asta crezi ca o sa te ajute,dar nu abandona povestea,ea e foarte frumoasa si captivanta si orcine din noi are lacune in ceea ce face,dar asta nu inseamna ca trebuie sa lasam miinile in jos,succes in orce te apuci sa faci si astept in urmatoarea postare mai mult optimism,fie un capitol nou sau pursisimplu un gind calator care vrei sa-l impartesti cu noi :*

    RăspundețiȘtergere
  4. povestea ta este captivanta!!!!asta sa fi sigura, chiar nu vad deloc acele "defecte" pe care tu le observi si vrei sa le mai corectezi...eu una zic ca nu sunt necesare...dar...daca tu asta doresti...noi iti suntem alaturi...
    cum spuneam in nenumarate randuri, chiar imi place povestea ta...detine mult suspans...:X....singura chestie ce, AS VREAU EU, sa o schimbi (asta nu inseamna ca trebuie sa o si faci)...este sa postezi mai des la ea...:d...atat!
    :*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu tu iti doresti sa schimbi ceva in felul tau de-a scriu,eu iti sunt alaturi si-ti urez mult succes!

    Si idee de one-shoot:Cu Klaus,doar e iubirea ta!

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere